טיפים ועצות לעיצוב אתר

טיפים ועצות לעיצוב אתר

עיצוב אתר אינטרנט או עיצוב אתר תדמית הוא בעצם חלק מתהליך השיווק והמיתוג של העסק ברשת האינטרנט.ידוע כי עולם הטכנולוגיה נמצא כל הזמן בתהליך של פיתוח ובמקביל אליו גם עולם האינטרנט ועיצוב אתרים בפרט.

בשנים האחרונות אנו עדים לשינוי שחל בחשיבותו של עיצוב אתר. במשך שנים היה דגש רב על שימוש בעיצוב טכנולוגי באמצעות מולטימדיה באתרים על-מנת ליצור גירויים ולמשוך גולשים לאתר. אולם, השינויים שחלו בדפדפנים, במנועי החיפוש ובתהליכי קידום אתרים באינטרנט הפכו את התוכן של האתרים למרכיב מרכזי וחשוב יותר מעיצוב האתר עצמו. אולם, אין להמעיט בחשיבותו של עיצוב אתר. העיצוב זה הדבר הראשון שגולש רואה בעיניו וזהו המרכיב שיקבע את חווית המשתמש של הגולש. להלן מספר טיפים ועצות של פרסום אוקיי לעיצוב אתר.

עיצוב אתר חשיבות:

עיצוב אתר אינו דבר פשוט וחשוב שיעשה ע"י מעצב אתר מקצועי וחברות עיצוב אתרים מקצועיות שידאגו להביא את האתר שלכם לקדמה ולהצלחה החל מבחירת אפיון נכון לאתר וכלה בניצול אופטימאלי של פלטפורמת עיצוב אתרים ליצירת חווית משתמש חיובית. להלן מספר עצות שיובילו אתכם לעיצוב אתר אינטרנט מקצועי שיניע את הגולשים לפעולה:
עיצוב דף הבית – זהו העמוד הראשון שאליו נחשף הגולש באתר ובמידה רבה הוא זה שיקבע את המשך פעולותיו של המשתמש. על התוכן בדף הבית להיות ממוקד ותמציתי בצורה שתשקף את המסר שאותו רוצה החברה/העסק להעביר ואת הנושאים המרכזיים שאליהם הם מעוניינים שהגולש ייחשף. על מעצב אתר להיות ממוקד וליצור עיצוב שלא יעמיס על הגולש ויגרום לו להישאר באתר ולהתמקד בתכנים ובמסרים שאותם רוצה העסק להעביר.

עיצוב אתר ותוכן :

תוכן הינו המרכיב החשוב ביותר הקיים בכל אתר ולפיו יתוכנן עיצוב האתר ע"י מעצב האתר. חשוב מאוד שהתכנים יהיו שיווקים וממוקדים, המכילים בתוכם ביטויים ומילות מפתח אשר יעזרו בקידום האתר במנועי החיפוש ובכך יקדמו אותו למקומות הראשונים. מומלץ מאוד להיעזר בקופירייטרים ואנשי מקצוע המתמחים בכתיבת תוכן שיווקי.
שפה גרפית – לפני שמעצב אתר מתחיל בתהליך עיצוב אתר אינטרנט חשוב שהוא ייצמד לקונספט ויצור שפה גרפית אחידה שתלווה את כל דפי האתר. השינויים בין הדפים צריכים להיות עדינים על-מנת לשמור על אחידות. שימוש בשפה גרפית אחידה באתרים מעידה על עיצוב אתר בצורה מקצועית.

ניווט באתר :

ניווט באתר – מטרת עיצוב אתרים היא לקדם את העסק, למשוך את הגולשים ולהניע לפעולה. מעצב אתר מקצועי חייב להסתכל על תהליך עיצוב אתר מנקודת מבטו של המשתמש ולדעת שהוא המרכז. ישנם מספר מרכיבים שעליהם צריך לשים דגש בתהליך העיצוב. ראשית, צריך ליצור תפריט אתר נוח וקל לניווט ותפעול ולחשוב היכן למקמו באתר. כמו כן, צריך לחלק את התפריט בצורה נכונה לקטגוריות ותת קטגוריות. שנית, כדאי להכין אתר בעל עיצוב דינמי המתעדכן באופן קבוע. בעמוד הבית כדאי להוסיף תוכן רץ (חדשות) המתעדכן באופן קבוע, המלצת לקוח, תיבת צור קשר, תמונות, קישורים למאמרים, והדגשת תוכן שיווקי שיצור גירוי אצל הגולש ויניע אותו לפעולה. בנוסף, מומלץ שתהיה מפת אתר שתעזור למשתמש לנווט בין עמודי האתר.

אלמנטים גרפים:

מעצב אתר צריך לשמור על אחידות גרפית בעיצוב עמודי האתר, משום שזה נעים יותר לעין וגם מסייע לתהליך הזכירה אצל הגולש. לדוגמה: לוגו החברה צריך להופיע במקום מרכזי וקבוע. כמו כן, כדאי להשתמש בצבעים סולידיים ונעימים לרקע, שיצרו מראה נקי ויבליטו את התוכן על-מנת שיהיה קל ונעים יותר לגולש לקרוא ולהסתכל בו.
בקיצור, בכדי לקבל אתר אינטרנט שיעבוד צריך להשקיע גם בעיצוב אתר טוב ובאנשי מקצוע שיידעו לנתח את צרכי העסק וליישם אותם בפועל באתר בצורה הטובה והמקצועית ביותר. עלינו לזכור כי הלקוח הוא המרכז וגולשי האתר הם הלקוחות הפוטנציאלים של העסק ועל כן צריך לדאוג שהם יצליחו למצוא את המידע אותו הם מחפשים בקלות רבה, מבלי שיצטרכו להתאמץ יותר מדיי. אנו בפרסום אוקיי נשמח להציע לכם עיצוב אתר אינטרנט מקצועי ברמה הגבוהה ביותר עם ליווי צמוד לאורך כל התהליך.

חיפוש

פופולארי

גלילה לראש העמוד

בואו

רגע, אולי אנחנו כן מה שחיפשת?

לשיחת הכוונה 
עם יועץ דיגיטל
מע"וף משרד הכלכלה
072-2569000