4 טיפים לכתיבת איקומרס מייל שיקפיץ את המכירות של האתר שלכם

4 טיפים לכתיבת איקומרס מייל שיקפיץ את המכירות של האתר שלכם

כך תכתבו איקומרס מייל בצורה איכותית, משכנעת ומכירתית

אם אתר האיקומרס שלכם מייצר מכירות והכנסות – אין ספק שזה מצב מעולה, אבל סיפור ההצלחה שלו לא מסתכם רק במכירות.

עסק אלקטרוני מצריך עבודה שוטפת של פרסום ושמירת קשר שוטף עם הלקוחות, ודרך טובה לעשות את זה היא בשיווק בדוא”ל.

שיווק בדוא”ל הוא דרך יעילה לשמר את קהל היעד, לשלוח לו מסרים מסוימים ולהחזיר אותו לאתר, אבל יחד עם זאת חשוב גם לדעת איך לנסח את המיילים האלו. כך תעשו זאת:

איקומרס מייל ממוקד מטרה

קהל היעד שלכם לרוב לא מצפה לקבל מכם מיילים, כך שאם תשלחו להם מיילים ארוכים – רוב הסיכויים שהם יתעלמו מהם.
כדי להפוך את האיקומרס מייל שלכם לבעל השפעה, עליכם להתמקד במטרה אחת שאתם רוצים להשיג – מה שיסייע לפשט את המייל ולהפוך אותו לקולע ונוח לקריאה.

תוכלו לשלוח מיילים שמברכים קונים או מנויים חדשים, להציע הנחות, להודיע על מוצרים חדשים, להזמין אותם לקרוא פוסטים חדשים שהעליתם לבלוג, ועוד. נסו להתייעץ עם חברת בניית אתרים שהקימה עבורכם את האתר איך לייצר את המיילים האלו – יתכן והם יוכלו לסייע לכם בבנייה של פורמט מייל שיתאים למטרות שלכם.

ניסוח כותרת מושכת לאיקומרס מייל

כותרת האיקומרס מייל היא הדבר הראשון שהקהל רואה – אם הכותרת לא תהיה מספיק טובה, המייל לא יעניין את הקהל והם יתעלמו ממנו.

כותרת מייל שתוכל לתפוס את עיני הגולש תוכל להכיל רמז מעניין למה שנמצא במייל, פנייה אישית לנמען בשמו הפרטי, יצירת מסתוריות שתניע אותו להיכנס לקרוא את המייל או יצירת תחושה של דחיפות מסוימת.
ככל שתתנו לקהל את ההרגשה שהמיילים נועדו במיוחד בשבילו, כך הוא ירצה יותר לפתוח אותם.

שמירה על אישיות המותג

הפרסום של האתר באיקומרס מייל צריך להיות באותה שפה וסגנון כמו בשאר פלטפורמות השיווק שלכם (בלוג, אתר, עמודי הרשתות החברתיות וכד’) – מה שאומר שהמיילים שלכם צריכים להיות באותו טון וקול מותג, אותו סוג אוצר מילים ואותו סגנון כתיבה שאתם משתמשים בשאר הערוצים.

זכרו שאדם שעוקב אחריכם באינסטגרם או בפייסבוק וקורא את המיילים שלכם צריך להבין שמדובר באותו מותג. 

הכניסו CTA למיילים

CTA באיקומרס מייל שלכם יסייע לדחוף ולהניע את הקהל לבצע פעולה מסוימת, להיכנס לאתר שלכם, ובסופו של דבר לבצע בו פעולות שיוכלו להוביל למכירות, ולכן מומלץ להכניס למיילים CTA עם לינק או כפתור שיפנו לעמוד נחיתה ייעודי, בו הגולשים יבצעו פעולה מסוימת.

מומלץ גם להבליט את ה CTA כמה שיותר בגוף המייל ולהשתמש בפונטים גדולים, צבעים שימשכו את העין, או כל טריק עיצובי אחר שיוכל לסייע.

פופולארי

גלילה לראש העמוד

רגע, אולי אנחנו כן מה שחיפשת?

לשיחת הכוונה 
עם יועץ דיגיטל
מע”וף משרד הכלכלה
072-2569000