בניית אתרים לעסקים מעל מחזור מכירות 1M ש"ח

בניית אתרים לעסקים מעל מחזור מכירות 1M ש"ח

בניית אתרים לעסקים מעל מחזור מכירות 1M ש"ח  – הדגשים החשובים לכם

בניית אתרים לעסקים קטניםבניית אתרים לעסקים קטנים תתאפיין לרוב בהתאמת התקציב לעסק הקטן, אך זה לא מספיק. היום התחרות באינטרנט היא גדולה מאד ובמקביל אפשר לראות כי כמעט כל אחד עושה חיפוש באינטרנט לפני שהוא מזמין מוצר או שירות הנדרש לו.

לכן, אם יש לכם עסק קטן אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לוותר על אתר אינטרנט ולא יכולים לוותר על אתר מקצועי ובעל נראות טובה.

כללים חשובים בעת בניית אתרים לעסקים מעל מחזור מכירות 1M ש"ח

בעת תכנון אתר האינטרנט לעסק הקטן ישנם כמה גורמים שחייבים להביא בחשבון ובהם:  

  • נוחות הפעלת האתר – רוב העסקים הקטנים לא מעוניינים להיות תלויים בגורם חיצוני עבור כל פעולה שהם מתכננים לבצע באתר. לכן, מומלץ שהאתר יהיה על פלטפורמה נוחה להפעלה כך שבעל העסק יוכל לבצע שינויים והוספת תכנים ללא בעיה.
  • המשתמשים של האתר – בניית אתרים לעסקים קטנים חייבת להתייחס אל הגולשים באתר ומה מצפה ממנו בעל העסק. יש לבחון מראש האם עומדים להיכנס לאתר תכנים רבים, האם צפוי עומס תמונות וגם אם הוא מיועד ליצירת קשר עם העסק או אם יש לעסק יכולת ורצון לאסוף את פרטי הגולשים.
  • התאמת האתר לגלישה סלולרית – היום כמחצית מזמן הגלישה באינטרנט נעשה ממכשירים סלולריים. כיוון שכך מומלץ לבנות אתר לעסק כך שיתאים לכל מכשיר גלישה ובמילים אחרות, שיהיה אתר רספונסיבי (מגיב היטב לכל צורת גלישה).
  • נראות המתאימה לעסק – הנראות של האתר צריכה להתאים עצמה לחומרים קיימים של העסק. בעת בניית אתרים לעסקים קטנים ייעשו שימוש בלוגו של העסק והצבעים שלו וזאת בהנחה שאלו כבר קיימים.

חברה לבניית אתרים המתאימה לכם

חברה המתמחה בתחום בניית אתרים לעסקים קטנים צריכה להשכיל להבין כי מצד אחד כנראה התקציב שלכם לבניית האתר אינו גדול אך מצד שני תבין כי האתר עומד להיות אחד הנכסים המשמעותיים בעסק שלכם.

הקריטריונים שצריכים לעמוד לפניכם בבחירת החברה יהיו תיק העבודות שהיא יכולה להציג לכם, היכולת שלה להקשיב לבקשותיכם וייתכן שתרצו לבחור בחברה שרואה את העסק בכללותו ותקדם אותו עבורכם.

חברה המתמחה בתחום פרסום לעסקים הקטנים תוכל לתת לכם לא רק אתר אינטרנט אלא גם תוביל לקידום רעיונות שיעזרו לכם בפרסום.

בניית אתר לעסק היא הליך חשוב בו יש לבחון את העסק בכללותו וכיצד הוא יוצג בצורה הטובה ביותר באתר.

ראייה כללית של העסק ולא רק של האתר

חברה לבניית אתרים לעסקים אשר באה מתחום הפרסום תוכל להעניק לכם מטריית פתרונות פרסום.

היא תבחן יחד אתכם את העסק, תנסה להבין מה המטרה שלכם בעת הקמת האתר, תבחן אם יש לכם צורך בשירותים נוספים כמו למשל קידום האתר, קידום במדיה הדיגיטלית או פרסום מסורתי ותוכל להציע לכם הצעת פרסום כוללת.

במידה ותחליטו שכל שאתם זקוקים לו הוא בניית אתר החברה תוכל לבצע זאת בצורה הטובה ביותר וזאת הודות ליכולותיה להביא את היתרונות של העסק לידי ביטוי.

נשמח לעמוד לרשותכם

משרד הפרסום OK נותן שירותי פרסום לעסקים ומתמחה בראיית הצרכים הכלליים של העסק.

המשרד מעמיד לרשות לקוחותיו ניסיון מקצועי של שנים, ידע רב, הקשבה ושירות בניית אתרים לעסקים קטנים שמביא בחשבון את הצורך של העסק.

חיפוש

פופולארי

גלילה לראש העמוד

בואו

רגע, אולי אנחנו כן מה שחיפשת?

לשיחת הכוונה 
עם יועץ דיגיטל
מע"וף משרד הכלכלה
072-2569000