שלושת הממים של פיקסל – שאלות תשובות ו 4 יתרונות שיטת הפיקסל

שלושת הממים של פיקסל – שאלות תשובות ו 4 יתרונות שיטת הפיקסל

לא ניתן כיום לעסוק ברצינות בתחום השיווק הדיגיטלי מבלי להכיר בתרומה הענפה של פייסבוק ואם נדייק – מבלי לעשות שימוש ספציפי בפייסבוק פיקסל.

פייסבוק פיקסל

כאשר מדובר בפיקסל, בעצם מדובר בשלושת הממים המרכזיים אשר מהווים את הבסיס של כל הסיפור.

  1. מ’ א’- מיהם האנש/ים אשר נכנסו לאתר
  2. מ’ ב’ –מה הוביל אותם לאתר
  3. מ’ ג’ –מה הם עשו באתר

במה מדובר? ובכן ברכיב חשוב ביותר בכול הנוגע לשיווק בפייסבוק.

הפיקסל מאפשר לחדש שיווק עבור קהל יעד רלוונטי שכבר ביקר באתר ומביע התעניינות.

מדוע זה טוב? כיוון שמחקרים מראים שסיכויי ההמרה (ביצוע מכירה, השארת פרטים, יצירת לידים וכדומה) הרבה יותר גבוהים ככול שהניסיונות מתקדמים, ועל כן כאשר כבר יש זרעים ראשונים של כוונה, כל שנותר לעשות זה להשקות ולחכות לפריחה, ובמקרה זה לתקוף מחדש ולסמן וי על המטרה.

מדע מדויק

עד לפני כמה חודשים היה צורך בשני קודים על מנת להשיג את המטרה:

  1. היה צורך לאתר קבוצות יעד
  2. לעקוב אחר אופי ההמרות.

עם זאת, בשל הרצון לייעל את התהליך שני הקודים אוחדו. הפיקסל מאפשר כיום לפייסבוק לחבר בין האתר שלכם לבין הגולשים שמהווים לקוחות פוטנציאלים בפייסבוק, כאשר את אותה קבוצה ניתן לסמן כקבוצה שפונים אליה עם שיווק חוזר, או לחלופין קבוצה שלא פונים אליה, על מנת להימנע מפרסום משני שעשוי להיתפש ככוחני.

פייסבוק פיקסל מקרה לדוגמה

שנדגים? ובכן לצורך העניין נבחר בסיטואציה בה מבררים אודות רכישת ריהוט גינה. מה עושים? כמובן שפונים לאינטרנט ותוך כדי חיפוש נכנסים למגוון אתרים שעוסקים בתחום.

לאחר מכן גולשים בפייסבוק (ולו מתוך הרגל), ו”במקרה” נחשפים לפרסומות עבור ריהוט גינה שמקורן באותם אתרים בהם גלשתם. האם אכן מדובר בצירופי מקרים? שיווק דיגיטלי מוצלח אינו משאיר מקום ליד המקרה, אלא מנהל מאחורי הקלעים את סך המשתנים.

פיקסל של פייסבוק

מתאוריה למעשה

ארבעת השלבים עבור שימוש בפייסבוק פיקסל:

  1. לחבור אל מערכת הפרסום הממומן של פייסבוק
  2. להטמיע קוד ביעד שלנו (דף נחיתה/ אתר)
  3. לחבר בין שני האלמנטים
  4. על מנת לוודא הצלחה, יש לעשות שימוש בקטגוריית “Facebook Pixel Helper” אשר מייצרת אייקון לצד שורת הכתובת. כאשר סימן זה מופיע, ניתן לוודא שאכן הפיקסל הוטמע באתר באופן תקין.

יתרונות בולטים

שני היתרונות המהותיים של פייסבוק פיקסל:

  1. הפיקסל מאפשר לאמוד את התועלת של המהלך השיווקי הנבחר
  2. הפיקסל מאפשר לייעל את שורת המהלכים השיווקיים העתידים

שם המשחק – המרה

כאמור, יש להגדיר לפיקסל היטב את כלל המשתנים, וכאן נרחיב במעט אודות הגדרת ההמרה – אחד האלמנטים היותר חשובים. להלן שתי דרכים עיקריות:

  • א. הגדרה מותאמת אישית – הגדרה זו מתבססת על ביקור של גולש בעמוד מסוים באתר.
  • ב. הטמעת איוונטים – יש להטמיע אותם באופן ידני.

ארבעת יתרונות השיטה

לבסוף נחדד ונסכם שלפיקסל יש תפקיד חשוב ביותר עבור שיווק. להלן ארבעת יתרונותיו העיקריים:

  1. הפיקסל מהווה כלי מדידה איכותי
  2. הפיקסל אידאלי עבור אופטימיזציה
  3. הפיקסל אידאלי עבור בניית קהלי יעד מותאמים אישית בטריטוריית השיווק בפייסבוק
  4. הפיקסל מקל את שיעור ההמרה במגוון מכשירים

פייסבוק פיקסל שאלות נפוצות

 לא, יש להגדיר היטב שורת הגדרות נוספות, למשל כאלו שיסייעו למערכת להבין אל איזה קהלי יעד לפנות.

ניתן להתקין פיקסל זהה בכול נכס דיגיטלי ששייך לנו, אך יש לוודא שמדייקים בהגדרת קהל היעד וביעד ההמרה הרצוי, מתוך מטרה להבין אלו פעולות לצד המרות מתרחשות בכל יעד.

יש להכיר את ממשק Business Manager. ממשק זה מאפשר לפתוח מספר חשבונות פרסום נבדלים, אשר משויכים בו זמנית לאותו משתמש, ללא קשר לפרופיל הפרטי.

בתחום זה יש שורת ניואנסים רגישים שאם לא מתייחסים אליהם כראוי, ניתן להמשיך לעמוד במקום. 
מה עושים? ראשית בוחנים אם אכן הפעלנו את האופציה של ההמרות (עשויה להישאר כבויה), לאחר מכן יש לבחון שההגדרה של ההמרה האישית אכן תקינה (כלומר שהכתובת של עמוד היעד אכן מדויקת).

בוא נסכם

הפיקסל של פייסבוק הוא כלי נהדר שכדאי לנצל, במיוחד אם אתם משווקים בעצמכם את העסק שלכם. אם אינכם בטוחים כיצד לפעול ואיך לעשות את הדברים בדרך הטובה ביותר אתם מוזמנים לפנות אלינו.

אנו במשרד פרסום OK בעלי ניסיון עשיר בשיווק דיגיטלי וקידום מכירות לעסקים. נשמח לעזור לכם בכל הנוגע לשיווק העסק שלכם, מבניית אסטרטגייה דיגיטלית ועד ליצירת מיתוג ובידול. 

כנראה שאנחנו עושים משהו טוב...

idan mandel
idan mandel
September 15, 2020.
Verified
Yuval Zaruches
Yuval Zaruches
August 21, 2020.
Verified
שרות מעולה! יחס חם ואדיב. והכי חשוב רואים את התוצאות בשטח
Daniel Rokach
Daniel Rokach
June 9, 2020.
Verified
פורצי דרך. ממליץ בחום
Yiftach Ambar
Yiftach Ambar
June 8, 2020.
Verified
משק נעמי
משק נעמי
March 1, 2020.
Verified
כבעל עסק אשר צריך להתחרות על לקוחות גם במרחב האינטראקטיבי היה חשוב לי לעבוד עם חברה בעלת תודעת שרות גבוהה ,ידע ,מקצועיות ויכולת להגיב במהירות לנתונים On Line . סטודיו OK מגלמת בתוכה את כל מה שחיפשתי ויותר משלב הצעת המחיר דרך העבודה על האתר וכלה בקידומו איכות העבודה הייתה גבוהה ,השירות ללא דופי והתוצאה הייתה באיכות גבוהה ביותר אשמח לעבוד עם OK גם בעתיד בברכה נ.חן סמנכ"ל שיווק ומכירות משק נעמי מושב נטור רמת הגולן
איתן תייר
איתן תייר
March 1, 2020.
Verified
מאוד כיף לעבוד איתם, אנשי מקצוע אמיתיים. מגיעים לתוצאות מהר ותמיד זמינים ממליץ בחום! איתן תיירות בע"מ
איתן מיכאל
איתן מיכאל
February 20, 2020.
Verified
חברת איתן ואנכי מודים לכם על מקצועיות ויחס חברי ואוהד .
aviv autopohone
aviv autopohone
February 5, 2020.
Verified
Good guys ממליץ בחום
אריאל יוסף
אריאל יוסף
February 3, 2020.
Verified
Kiki Belzer
Kiki Belzer
February 2, 2020.
Verified
We love working with Studio OK, they are always super professional and do amazing work! I highly recommend!

פופולארי

גלילה לראש העמוד

רגע, אולי אנחנו כן מה שחיפשת?

לשיחת הכוונה 
עם יועץ דיגיטל
מע”וף משרד הכלכלה
072-2569000