TikTok משיקה מודעות קניות חדשות כשהיא ממשיכה לדחוף קדימה עם שילובי המסחר האלקטרוני שלה!

TikTok משיקה מודעות קניות חדשות כשהיא ממשיכה לדחוף קדימה עם שילובי המסחר האלקטרוני שלה!

TikTok עושה את הצעדים הבאים בכל הכח, בשילוב המסחר האלקטרוני שלה, עם הצגת מודעות שופינג חדשות , שיספקו דרכים נוספות למותגים לקדם את המוצרים שלהם ביד המטורף שלה.

תוכלו לראות את שלושת הפורמטים החדשים בדוגמאות שצירפנו מטה, פרטי המוצר על המסך כדי להדגיש טוב יותר את הפריטים בפני הגולשים.

 

screen-tik

כפי שהוסבר על ידי TikTok:

" מודעות שופינג הן פתרון מודעות פשוט יותר, חכם ומתקדם יותר, שעוזר למותגים לפגוש קונים בכל מקום בו הם נמצאים במסע הרכישה, לעורר ביקוש ולהגביר את המכירות. זהו פתרון של שלושה באחד עם פורמטים חדשים לאמץ ולשלב: מודעות שופינג וידאו, מודעות קטלוג ומודעות שופינג LIVE".

למען האמת, זה בכלל לא חדש – TikTok למעשה מציעה את אותן אפשרויות במשך שנים בגרסה הסינית של TikTok, הנקראת 'Douyin'.

screen-tik2

מסחר בפיד הפך למרוויח הגדול ביותר של דויין , כאשר קניות בשידור חי, במיוחד, הפכו לטרנד מרכזי בקרב משתמשי אינטרנט סיניים.

קניות בשידור חי עדיין זה תחום שעדיין לא מצוי בשווקים המערביים, אבל TikTok מקווה שזה עדיין יכול להפוך לדבר הבא ולספק אמצעי נוסף כדי לעזור ליוצרי תוכן, לייצר הכנסות ישירות ממאמצי ה-TikTok שלהם, ובכך להרחיב את הפעילות העסקית שלה.

מערב לעומת סין אתם שואלות? מסתבר כי הסיכוי לקניות LIVE בדומה למה שיש בסין – אינו גדול. Meta הפחיתה לאחרונה את ניסויי המסחר LIVE שלה בגלל חוסר עניין של משתמשים, 

בעוד ש-TikTok עצמה נאלצה גם להעריך מחדש את תוכניות המסחר האלקטרוני שלה באירופה לאחר תגובה ראשונית גרועה. 

זה לא אומר שזה לא יתפוס בסופו של דבר, אבל אינדיקטורים ראשוניים מצביעים על כך שמשתמשים מערביים עשויים לא לגלות התלהבות יתרה מאפשרויות כאלה – או שהם לא בהכרח רואים ב-TikTok יותר מפלטפורמת בידורית.

ובכל זאת, TikTok נשארת בטוחה, עם נתונים משלה מראים שמשתמשים מעוניינים באפשרויות קנייה נוספות בזרם.



screen-tik3-first

כך או אחרת, אפשר לצפות שטיקטוק תחקור כל הזדמנות לדרכים חדשים למותגים להגיע לצרכנים

מודעות הקניות החדשות של TikTok זמינות כעת דרך השותפים המאושרים של האפליקציה.



screen-tik3

TikTok שיתפה גם סקירה כללית זו של אופן הטמעת מודעות שופינג, כאשר סוחרים שכבר משתמשים בפלטפורמות מסחר אלקטרוני מאושרות יכולים לדלג על השלבים הראשונים.

long-tik
חיפוש

פופולארי

גלילה לראש העמוד

בואו

או שתתקשרו אלינו עכשיו: