apple, חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם, חוגגת השבוע 40 שנים להקמתה ולכבוד המאורע קיבצנו עבורכם את הפרסומות הטובות ביותר שלה בכל הזמנים.
חברת אפל, היא דוגמה טובה לחברה שצועדת קדימה ומקדימה את התפתחות הטכנולוגיה, צעד אחד לפני כולם.
בתחילת דרכה, הפרסום והחשיפה של אפל נעשה, בעיקר בעזרת המוצרים והטכנולוגיות שייצרה.
אולם, בתחילת שנות ה-80 חלה מגמת שינוי ואפל החלה להשקיע בפרסום שלה וליצור פרסומות מושכות, מעוררות עניין, מצחיקות ומלאות רגש.
אפל, הייתה הראשונה לגלות את הפוטנציאל הרב הטמון בפרסומות ולא סתם אחת מהן אף זכתה להיות הפרסומת הטובה ביותר בכל הזמנים.
אפל, משתמשת בפרסום שלה בצורה חכמה, טובה ויעילה, אשר מעוררת אהדה וגישה חיובית כלפיה.
בדרך זו, היא מושכת אחריה לקוחות שעומדים בתור בשביל לרכוש את מוצריה.
ועכשיו נעבור לפרסומות….
1982 – הפרסומת הראשונה:
כאשר אנו מסתכלים על הפרסומת למחשב ה-II של אפל, אנחנו קצת בהלם.
אבל בואו לא נשכח, מדובר ב-40 שנים אחורה ואפל הייתה כ"כ צעירה והמטרה היחידה שלה הייתה, להראות את המוצר שלה, שכבש את העולם.
1984 – הפרסומת הטובה בכל הזמנים:
בשנת 1984 נולד המקינטוש, שכיום כולנו מכירים אותו בתור ה-MAC.
בפרסומת נראים אנשים "שבויים" שהולכים בעיוורון אחרי משהו ואז מגיעה גיבורת הפרסומת ומנפצת להם את האשליה.
המטרה הייתה להראות שאחרי יציאת המקינטוש, שום דבר כבר לא יראה אותו הדבר.
הפרסומת שודרה פעם אחת בלבד, בזמן צפיית שיא של שידורי הסופרבול,
אולם היא הפכה לפרסומת בלתי נשכחת שהשאירה את חותמה. על בימוי הפרסומת, הופקד הבמאי רידלי סקוט, שביים גם את "גלדיאטור" ו"הנוסע השמיני".
1997 – הפרסומת המרגשת:
בשנת 1997, עשה סטיב ג'ובס, מייסד אפל, את הקאמבק הגדול לחברה וזאת לאחר שדירקטוריון החברה העיף אותו, בשנת 1985.
מטרת חזרתו הייתה, להציל את החברה וכמובן שהוא עשה זאת בענק.
אפל יצאה בסלוגן חדש ומעורר השראה – "Think Different".
הפרסומת מציגה דמויות בולטות מההיסטוריה כמו צ'ארלי צ'אפלין, טד טרנר, פרנק סינטרה ועוד.
ברקע הפרסומת נשמע הפס קול מרגש!
2003 – הפרסומת הויזואלית:
זוהי פרסומת שקידמה את ה-Ipod של אפלו השאירה רושם ויזואלי רב בזכות הצלליות, הרקדנים, המוסיקה המקפיצה והאוזניות הייחודיות של האייפוד.
2006 – הפרסומת הפרובוקטיבית:
בשנה זו, עולה אפל עם קמפיין חדש עם הסלוגן "Get a Mac".
הקמפיין שנון, מצחיק ובעיקר מביך את אנשי ה-PC.
בפרסומת נראה אדם צעיר ומעודכן מבחינה אופנתית וטכנולוגיית ומנגד, אדם צעיר, לא מעודכן, שנשאר כמה שנים מאחור.
ההשוואה היא כמובן מקבילה ל-MAC לעומת ה-PC. הקמפיין הזה בהחלט מבדר והוא סחף אחריו עשרות סרטונים מצחיקים ופארודיות. אין ספק שאנשי ה-PC זזו מהכיסא באי נוחות.
2007 – הפרסומת המהפכנית: בפרסומת זו אנחנו כמובן מדברים על ה-IPHONE, המכשיר ששינה את העולם, את פני הטכנולוגיה ואת אפל מסתם עוד חברת מחשבים, לחברה המצליחה ובעלת שווי השוק הגבוה בעולם. הפרסומת בנויה ממקבץ של קטעים מסרטים מתקופות שונות, שבהם נראים אנשים עונים לטלפון.
2008 – הפרסומת ששמה את המוצר במרכז :
פרסומת זו מציגה אפל את ה"מקבוק אייר" – הלפטופ הדק ביותר בעולם דאז.
בשלב זה, אנחנו רואים מגמת שינוי בה אפל בוחרת להתמקד יותר במוצר ופחות באנשים.
אגב, את שיר הפרסומת New Soul, שרה הזמרת הישראלית, יעל נעים.
2013 -הפרסומת המשפחתית:
אין בה משהו מיוחד, אבל היא בהחלט מרגשת.
2016 – 40 שנות טכנולוגיה וחדשנות:
בוידאו אחד של 40 שניות, מסכמת אפל 40 שנים של התפתחות טכנולוגית וחדשנות.
כל מה שנותר לנו זה לאחל לכם צפייה מהנה !