פרסום באינסטגרם במילה אחת – "ויזואליות"!

פרסום באינסטגרם במילה אחת – "ויזואליות"!

פרסום באינסטגרם במילה אחת - "ויזואליות"!

אינסטגרם הוא המקום לשתף תמונות, סרטונים קצרצרים (MAX עד 30 שניות) ולשווק שלל מוצרים שמצטלמים יפה, וזאת כי להבדיל משלל פלטפורמות אחרות, באינסטגרם אין צורך ביותר מדי מילים, אלא מספיק לשים תמונה איכותית, מרשימה, מרגיזה או מצחיקה על מנת להשפיע, לשנות, לרגש, לעורר תגובה – להיכנס לתודעה!

מכאן שיש להעלות את השאלה: אם העסק שלי אינו "דוגמנית צמרת", האם עלי פשוט לוותר על הפלטפורמה מראש?

אם נבחר במילה אחת נציין: "לא"!

שנרחיב?

מצד אחד אין ספק שרוב החשבונות היותר פופולאריים אלו חשבונות בהם יש תמונות של אנשים ומוצרים שמצטלמים היטב, אך יחד עם זאת, גם יש לא מעט עסקים בלתי פוטוגניים בעליל שכן מצליחים לנצל כראוי את חוזקות הפלטפורמה.

כיצד? אם נבחר במילה נציין "יצירתיות"!

שבע דרכים מבטיחות בדרך לתמונה המושלמת

קבלו שבע דרכים יצירתיות לצלם את העסק שלכם באופן יותר פוטוגני, מושך, מרשים, סקסי, או כל מילה חיובית שמושכת תגובה, וזאת כי תגובה היא מחוברת לרגש, ורגש מלווה אותנו לאורך זמן, הרבה יותר ממסקנות שכלתניות.

מכאן שאם נחזור למסקנה האחרונה (יש לשלב יצירתיות עבור מינוף העסק באינסטגרם), נעבור לשבעת הדרכים המנצחות:

1. התמקדו מאחורי הקלעים

נניח ויש לכם עסק לייצור שבבים ואתם מבקשים למנף את העסק. מה תעשו?

תצלמו את התוצרים האפורים חסרי העניין? כדאי שלא..

מה כן תעשו?

תבחנו מה כן עשוי להצטלם באופן סקסי, ופה ניתן לשקול מגוון מוצרים משלימים, כגון המיכון המפלצתי שמייצר מוצרים קטנים ומדויקים, את השבב הקטן יושב בתוך המערכת הגדולה שעבורה הוא נועד, את המפעל בשעות החשיכה כאשר צללים ורצועות אור מוסיפים עניין וכדומה.

מסקנה? תחשבו גדול יותר, לפני שעומדים לצלם, בוחנים את כלל האופציות באמצעות זום in וזום out.

טיפ? היעזרו באדם שאינו מהתחום על מנת למצוא רעיונות חדשים עבור צילום תמונות, וזאת כי רק כך ניתן לבחון מוצרים וסביבה מוכרת בעין חדשה ורעננה.

2. התמקדו בעובדים

נניח והעסק שלכם מעניק שירות וירטואלי. מה תצלמו? מחשב?

אולי לא מחשב, אל כן את אנשי הצוות שיושבים מאחוריו, כאשר פה יש לוודא שישנו קשר ישיר בין תמונת העובדים לבין מהות העסק.

רעיונות?

  • ניתן לצלם את העובדים משתעשעים בזמן העבודה (זורקים כדורי נייר אחד על השני)..
  • ניתן לצלם את העובדים ביום צוות מגבש רחוק מהסביבה המוכרת
  • ניתן לצלם בפורים את העובדים מחופשים
  • ניתן לצלם את העובדים פותחים את היום עם שיחת צוות
  • ניתן לצלם את העובדים ביום התנדבות

כלומר יש לפרסם תמונות אשר משדרות תכונות שמבקשים לקשר עם ערכי המוצר – כגון יצירתיות, השקעה, אמינות, מקצועיות, קלילות וכדומה.

3. צלמו את המוצר מחוץ לאזור הנוחות שלו

עבור הדוגמה הנוכחית נבחר במכשיר שמיעה. סקסי ? לא ממש!

עם זאת..

אם ניקח את מכשיר השמיעה ונצלם אותו על אדם באמצע מסיבת רחוב, או מונח על חוף הים שברקע ים שטוח ושקט, הדברים יתפשו אחרת לגמרי..

4. התחילו לתייג

פרסום באינסטגרם

אין לדבר על אינסטגרם מבלי לדבר על האשטגים (כלי עזר עבור תיוג תמונות), ועל כן אם העסק שלכם עומד בפני השקה או לחלופין השתתף באירוע, מומלץ ביותר להבין באיזה צירוף של האשטג יש להשתמש (רצוי לבצע מחקר מקדים של מילות מפתח) ופשוט למנף את כמות הצפיות באמצעות מתן סיוע בהתמצאות – מציאת הדף העסקי שלכם!

יתרונות נוספים?

בהנחה ומדובר באירוע, מוזמנים נוספים עשויים לצלם תמונות מהאירוע ולתייג אותו בהתאם להאשטג שאתם בחרתם, ובכך לסייע להפיץ ולשווק.

כמו כן, באמצעות שימוש בהאשטג ניתן לעקוב אחר תגובות של לקוחות ומוזמנים מהאירוע, קרי מדובר בכלי מעקב חשוב ביותר.

5. עוררו הזדהות

כבר ציינו שחיבור לרגש עובד נהדר, ועל כן אם ניתן להעלות תמונות אשר מחברות לצד הרגשי, מדובר בצעד יעיל.

כך למשל חברת מזון יכלה לצלם חלוקת מזון לנזקקים, בית עסק לדיור מוגן יכול לצלם את הדיירים בסיטואציה מהנה וכדומה.

6. תעניקו

תמיד ניתן להבטיח הטבה לעוקבים, או להרים תחרות נושאת פרסים אשר תגרום לדף האינסטגרם להיות הרבה יותר פעיל.

עם זאת, לצד מוצרים והנחות, גם ניתן להעניק לגולשים מסרים יומיים, אשר גם יובילו את קהל היעד לעקוב אחריכם וגם ימתגו את העסק באופן שנכון בעיניכם.

שנעבור לדוגמה?

נניח והעסק שלכם מוכר מוצרי פנים, ניתן לשחרר מדי יום טיפ בתחום.

למשל "שימוש בקליפה של בננה כמגבון לפנים מאוד יעיל עבור ניקוי עמוק והעשרת העור בלחות".

7. תכניסו את החולצה למכנסיים

אומנם המוצר שלכם אינו מצטלם יפה, אך פרסום באינסטגרם נכון ופשוט גם עבורו, ולו כי אם כיום יש לא מעט תוכנות חינמיות אשר מסייעות להפוך כל תמונה של חובבן לתמונה מרשימה שמושכת את העין.

מכאן לפני שמצלמים ופשוט משתפים, עצרו ולטשו מעט התמונה כך שתיראה במיטבה.

תיזכרו שיש לכם לא מעט מתחרים, ועל כן אל תעניקו להם בקלות יתרון יחסי – אלא תילחמו, או לכל הפחות תשקיעו, העוקבים שלכם שווים את זה!

*הופכים לצלמים מקצועיים בשנייה

נעבור למסקנה?

שיווק באינסטגרם רלוונטי לכמעט כל בעל עסק, גם לעסקים "פחות מושכים", וזאת כי עם הגישה הנכונה, התמדה ולא מעט יצירתיות, אינסטגרם יהווה גם עבורכם מקום בו תזכו לחשיפה רבה.

עם זאת, אם אין לכם זמן לכך, ראש לכך או פשוט אינכם יצירתיים, ואם בו זמנית אתם מבקשים לתקוף את נושא השיווק מכמה חזיתות (תמיד מומלץ), אנו כאן!

משרד פרסום אוקיי – משרד עם ידע, יכולות, צוות מנצח, ניסיון מוכח וכמה כלים חשובים שיכולים לצלם את העסק שלכם באור הנכון.

חיפוש

פופולארי

גלילה לראש העמוד

בואו

או שתתקשרו אלינו עכשיו: