מנוע החיפוש של גוגל הפך את חיינו ושינה את האופן בו אנו צורכים מידע, מוצרים, שירותים ואת הדרך בה אנו פועלים. כמעט כל אחד ואחת גולשים לפחות פעם ביום ברשת וחלקנו זמינים כל הזמן, דרך המחשב הביתי והמכשיר הסלולרי. אתרי אינטרנט רבים נלחמים לקדם את עצמם במנועי החיפוש מתוך מטרה למשוך גולשים ולהפוך אותם ללקוחות.
קידום במנועי חיפוש דורש הבנה מעמיקה בתחום הקידום, היכרות עם עולם האינטרנט המשתנה באופן תדיר ומחייב התחשבות בעולם המדיה והפרסום.
על כל עסק להבין כי קידום בלבד לא יוכל להביא לו לקוחות, אך שילוב בין קידום נכון יחד עם העברת המסרים המתאימים, ימשוך אליו שפע של לקוחות ויוכל להוביל תהליכים משמעותיים בשיווק ובמכירות.
קידום בגוגל מנוע החיפוש – אורגני וממומן
לאחר ההבנה כי קידום במנועי חיפוש הכרחי גם לעסק שלך, חשוב שתבין מהו קידום אורגני ומהו קידום ממומן.
קידום אורגני
קידום זה הוא העלאת האתר לראש תוצאות החיפוש בצורה טבעית, ללא קידום ממומן במודעות הפרסום של מנועי החיפוש. כדי לבצע את הקידום בצורה זו יש צורך בשילוב של סידור נכון של האתר, התאמתו לגלישה סלולרית, שימוש בתוכן מקדם, הנחת קישורים ועוד פעולות המתבצעות על ידי אנשי מקצוע.
עבודת קידום זו יכולה לקחת זמן אך היא איכותית והופכת את הגלישה באתר למהנה יותר. חשוב שכתיבת התוכן באתר תתבצע בצורה מקצועית ותהיה תואמת למסרים שהעסק רוצה להעביר ללקוחותיו.
קידום ממומן
קידום במנוע החיפוש בצורה ממומנת משמעותו תשלום עבור מודעות פרסום. כמעט בכל חיפוש אפשר לראות שישנן מודעות בחלק העליון של החיפוש ובצדדים. המודעות הללו הן מודעות בתשלום ואלו ינוהלו לרוב על ידי אנשי מקצוע. היתרון של פרסום ממומן זה, הוא המהירות שלו כאשר גם אתר חדש יכול ליהנות מתוצאות טובות כל עוד הוא משלם. עבודת הכנת המודעות הממומנות דורשת גם היא קופירייטינג איכותי ומקצועי.
הקשר בין קידום במנועי החיפוש וחברת הפרסום
על פניו אפשר לחשוב כי קידום במנועי החיפוש נפרד מעבודת הפרסום של העסק, אך למעשה אלו יכולים וצריכים לפעול יחדיו. אין כל סיבה שהעסק יקדם אתר שאינו נראה טוב, אינו מעביר את המסרים הנכונים ובלי לעשות הליך מיתוגי נכון.
כאשר חברת פרסום מקבלת לידיה את האתר, היא בוחנת את הנראות שלו, כיצד המסרים עוברים ובוחנת מה קורה מאחורי הקלעים מבחינת תפעול וגלישה באתר.
היכולת של החברה המקצועית לראות את האתר כפני העסק תאפשר לו לגדול ולצמוח לא רק כלפי מנועי החיפוש כי אם גם מול הלקוחות שלו.
חשוב לזכור כי אתר מקודם אשר אינו נראה טוב ומסריו אינם ברורים, לא יצליח למשוך לעסק לקוחות ולכן כדאי לבצע את קידום האתר המנועי החיפוש בחברה המחזיקה בצוות שיכול לתת מענה פרסומי ומענה קידום.
בואו לקבל מענה שלם
משרד פרסום OK מנוסה בעבודה ברשת ומציע לכם לקדם את האתר במנוע החיפוש. המשרד מביא את הגישה הפרסומאית, מבצע הליך מיתוג על פי הצורך ובוחן את האתר לעומק כולל בחינה מיהם הלקוחות הפוטנציאליים ובדיקה כיצד אלו יכולים להגיע אל העסק מהאינטרנט.
בצוות של המשרד אפשר למצוא אנשי מקצוע המתמחים בתחום קידום במנועי חיפוש. שיתוף פעולה בין אנשי הצוות יוצר את הנראות המושלמת של האתר, קידומו ובסופו של דבר מוביל לקידום העסק בכך שמגיעים אליו יותר לקוחות דרך הרשת.