Google עסקים – מאפשרת לעסקים להגדיר תשובות אוטומטיות לשאלות נפוצות

Google עסקים – מאפשרת לעסקים להגדיר תשובות אוטומטיות לשאלות נפוצות

Google עסקים – מאפשרת לעסקים להגדיר תשובות אוטומטיות לשאלות נפוצות

 

בואו נלמד אתכם איך

 

גוגל משיקה תכונה חדשה לפרופילים עסקיים המאפשרת לך להגדיר תשובות אוטומטיות לשאלות נפוצות מלקוחות.

 

באמצעות תכונה זו, תוכלו להציע שאלות שאנשים ישאלו בעת שליחת הודעות לעסק שלך דרך פרופיל העסק שלך ב-Google. 

בדומה לאופן שבו צ'טבוט של שירות לקוחות עובד באתרים עסקיים.

 

כמו כן, בסגנון של צ'אט בוט, ניתן להגדיר תשובות אוטומטיות לשאלות.

 

למרות שאין עדיין הודעה רשמית לגבי הוספת שאלות נפוצות אוטומטיות, עסקים כן יכולים כעת לאכלס מראש רשימה של שאלות שלקוחות ישאלו כשהם פותחים צ'אט דרך הפרופיל שלך ב-Google.

 

אם אתה מגלה שאתה מקבל הרבה מאותן שאלות, זו הזדמנות מצוינת לחסוך זמן ולשרת את הלקוחות שלך בצורה יעילה יותר.

 

אתה יכול גם להשתמש בתכונה זו כדי להוציא לקוחות מ-Google ולהיכנס לאתר שלך. 

התגובות יכולות לכלול קישורים, אז אל תהססו להפנות לקוחות לדף באתר שלך שעונה על שאלותיהם.

 

 

Google עסקים - מאפשרת לעסקים להגדיר תשובות אוטומטיות לשאלות נפוצות

כדי להפעיל שאלות נפוצות אוטומטיות עבור פרופיל העסק שלך ב-Google, בצע את השלבים הבאים:

 

חפש את "העסק שלי" בגוגל בדפדפן אינטרנט.

לחץ על לקוחות ולאחר מכן על הודעות .

לחץ על תפריט ולאחר מכן לחץ על הגדרות הודעה ולאחר מכן על נהל שאלות נפוצות .

לחץ על +הוסף שאלה

 

ניתן להגדיר עשר שאלות לכל פרופיל עסקי. השאלות יכולות להכיל מקסימום 40 תווים, והתשובות יכולות להכיל מקסימום 500 תווים.

 

ספרו בתגובות אם הצלחתם

Image by Coffee Bean from Pixabay 

חיפוש

פופולארי

גלילה לראש העמוד