Google מכריזה על תובנות חדשות למפרסמים, מסעות פרסום אוטומטיים performance-max

Google מכריזה על תובנות חדשות למפרסמים, מסעות פרסום אוטומטיים performance-max

וגל הכריזה על השקה של קבוצה חדשה של תובנות למפרסמים אשר ידגישו מגמות חיפוש מרכזיות בנישות ספציפיות כדי לעזור לך לקבל החלטות מושכלות יותר לגבי מיקוד והסברה.

הכלים החדשים יספקו תובנות לגבי פעילות החיפוש וההמרה במונחים הקשורים לעסק שלך. 

הכלי, יכול גם להוביל ליותר מפרסמים לשנות את יעדי מסע הפרסום ולמקד יותר מדי, להפחית את יעילות המודעה, ועשוי גם להציג הזדמנויות חדשות שלא שקלת, ולאפשר לך לנצל שינויים מרכזיים.

נתוני המגמות יכללוהזדמנויות צמיחה במונחי חיפוש, יחד עם קטגוריות קשורות, תוך שהם גם יספקו תובנות גיאוגרפיותלמיקוד המיקוד שלך.

בנוסף לתובנות החדשות הללו, גוגל מרחיבה גם את  מסעות הפרסום האוטומטיים 'Performance Max' שלה כדי לעזור למשווקים לנצל תובנות מבוססות למידה חישובית כדי לייעל את ביצועי הקמפיינים, תוך שהיא גם פותחת את מסעות הפרסום שלה ב- Video Action ב-YouTube  לכל המפרסמים.

ההכרזות יספקו דרכים חדשות לעסקים לנצל נתוני שימוש ומגמות מפתח כדי למקסם את ביצועי המודעות שלהם.



חיפוש

פופולארי

גלילה לראש העמוד

בואו

או שתתקשרו אלינו עכשיו: