WhatsApp משיקה פונקציונליות חדשה של חיפוש עסקי, מרחיבה את התשלומים בזרם
ככל שהמעורבות במדיה החברתית עוברת יותר ויותר להודעות , Meta כבר סימנה את כוונותיה למקסם את ההזדמנויות העסקיות בהעברת הודעות , כולל מודעות קליק להודעה וכלי חיבור ישירים אחרים.
דבר זה יאפשר לעסקים נוספים בפלטפורמת ההודעות הפופולרית ביותר בעולם להגיע ליותר קהל. מנכ"ל Meta, מארק צוקרברג , הכריז על עדכון חדש שיאפשר למשתמשי WhatsApp לחפש עסקים – לפי קטגוריה או שם – ישירות בממשק המשתמש של WhatsApp.
כפי שניתן לראות בדוגמה זו, כעת, המשתמשים יוכלו לחפש עסקים באלמנט ייעודי, הנגיש באמצעות פונקציית החיפוש באפליקציה.
פונקציית החיפוש תכלול מיני-מפה כדי שתוכל לבדוק עסקים קרובים, יחד עם מסנני קטגוריות וחשבונות עסקיים מאומתים, מה שמקל על הגישה לאפשרויות הקניות השונות שלך בתוך האפליקציה.
כפי שהוסבר בוואטסאפ :
" בנינו חיפוש עסקי באופן ששומר על פרטיותם של אנשים. מה שאתה מחפש, מעובד בצורה שלא ניתן לקשר חזרה לחשבון שלך.
זה יכול לספק דחיפה גדולה לעסקים המעוניינים להשתמש בוואטסאפ ככלי חיבור – ועם השימוש בוואטסאפ שבמגמת עלייה, במיוחד בארה"ב , זה יכול להיות כעת שיקול חשוב הרבה יותר.
כאמור במאמרים האחרים שלנו, אנשים כיום חולקים פחות עדכונים חברתיים, ויותר לקבוצות פרטיות. ואכן, צוקרברג אומר שהעדכונים החברתיים הופכים יותר ויותר לפלטפורמות כמו טיקטוק.
לכל הפחות, סביר להניח ששווה להוסיף את WhatsApp כאפשרות חיבור, ומרכיבי הגילוי החדשים הללו, לאחר שיהושלמו במלואם, יכולים גם לספק תנופה נוספת להקמת נוכחות רצינית מהערוץ ה WhatsApp שבעסק שלך.
בנוסף לכך, מטה אומרת שהיא גם מרחיבה את תשלומי WhatsApp.
" בסופו של דבר אנחנו רוצים שאנשים יוכלו לבצע תשלום מאובטח ישירות מצ'אט עם כרטיס האשראי או החיוב שלהם.
לאחרונה השקנו את החוויה הזו בהודו, ואנחנו נרגשים עכשיו לבחון זאת בברזיל עם מספר שותפי תשלום. חוויית התשלום החלקה הזו תשנה את המשחקים עבור אנשים ועסקים המעוניינים לקנות ולמכור בוואטסאפ מבלי צורך להיכנס לאתר אינטרנט, לפתוח אפליקציה אחרת או לשלם באופן אישי".
הודו הפכה במהירות לאזור מפתח עבור Meta, כאשר השוק המתפתח כיום ביתם של יותר משתמשי פייסבוק מאשר ארה"ב , בעוד WhatsApp משמשת יותר מ-550 מיליון צרכנים הודים , ויותר ויותר לעסקים.
התקווה של Meta היא שהיא תוכל לפתח את WhatsApp לגרסה הודית של WeChat, המשמשת כמעט לכל דבר בסין, מהודעות מסחר ועד לתשלום חשבונות. וואטסאפ כבר נמצאת במסלול הזה, והוספה של עוד כלי גילוי ותשלום עסקי יאיץ זאת, ובמקביל גם תאפשר הזדמנויות חדשות באזורים אחרים.
ראוי לציין גם שברזיל היא שוק המשתמשים הגדול ביותר עבור WhatsApp מחוץ לאסיה, עם קרוב ל -150 מיליון משתמשים .
אבל שוב, בעוד וואטסאפ רואה יותר שימוש בשווקים אחרים, הצמיחה הרחבה יותר של העברת הודעות גרמה לכך שהיא גם הפכה לפלטפורמה משמעותית יותר גם בארה"ב ובאירופה. במילים אחרות, ההזדמנות של WhatsApp הולכת וגדלה, וכדאי לשקול היכן היא עשויה להשתלב באסטרטגיית המותג שלך, שכן Meta נראית שממשיכה לבנות את הכלים שלה ב-WhatsApp Business.