7 אסטרטגיות מהפכניות (ובדוקות) ליצירת תוכן בשנת 2023

7 אסטרטגיות מהפכניות (ובדוקות) ליצירת תוכן בשנת 2023

אסטרטגיות מהפכניות ליצירת תוכן בשנת 2023

שבע המגמות המובילות ביצירת תוכן לשנת 2023 ואיך לבצע אופטימיזציה של תוכן האתר שלך כדי להבטיח מעורבות מקסימלית והחזר על ההשקעה.

 

כשהמהפכה התעשייתית הרביעית ו-Web 3.0 ממשיכים לעצב מחדש את כל ערוצי התקשורת המסורתיים – מהאופן שבו אנו מקבלים חדשות ועד לאופן שבו אנו מפרסמים את המוצרים שלנו – הכתיבה והאמנות נמצאים במוקד הפיצוץ הטכנולוגי הזה.

 

עם ההתקדמות המהירה באמנות הנוצרת בינה מלאכותית וב-ChatGPT, עתידם של תחומים אלו אינו ברור, ומעורר שאלות בנוגע לקבלה של בינה מלאכותית על ידי אלגוריתמי חיפוש ובני אדם, ההשפעות הפוטנציאליות שלה על תעשיית ה-SEO והיכולת שלנו לשלוט בה.

 

במאמר זה, נחקור את ההתכנסות של מגמות רבות במגזר שיווק התוכן שמחוללות מהפכה בגישה שלנו לכתיבה יומיומית.

 

מגמות יצירת תוכן לשנת 2023

 

הופעתו של תוכן המופעל על ידי בינה מלאכותית

ידוע שחברות משתמשות בשיווק בינה מלאכותית במשך שנים, אך סביר להניח שהן הגבילו את השימוש בתוכן שנוצר בינה מלאכותית במידה מסוימת.

גוגל הבהירה שתוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית שנועד לתפעל תוצאות חיפוש נחשב כספאם, אך היא גם הצהירה ש"שימוש הולם" בבינה מלאכותית לתמיכה בתוכן אינו נוגד את ההנחיות שלה.

 

למרות שזה מאתגר לקבוע את היעילות של גוגל בזיהוי מערכות בינה מלאכותית, ברור שתוכן שנוצר בינה מלאכותית דורש מעקב צמוד.

 

מחקר של UBS, כפי שדווח על ידי רויטרס, חשף ש-ChatGPT הגיע ל-100 מיליון משתמשים פעילים חודשיים בינואר 2023.

 

עם זאת, פלטפורמות בינה מלאכותיות אחרות מציעות שירותי צ'טבוט דומים ויכולת ליצור פוסטים מותאמים לחלוטין ל-SEO.

 

במאמר זה, נדון כיצד לשלב ביעילות AI בזרימת העבודה שלך ולשתף פעולה עם מערכות אלו כדי להשיג תוצאות מיטביות.

 

פלטפורמות כמו YouTube, Instagram ומטה הציגו סרטוני וידאו קצרים בפלטפורמות שלהם כדי להתחרות במעצמה התרבותית שהיא TikTok.

אינסטגרם, למשל, חוותה שיעור מעורבות גבוה יותר במדינות כמו ברזיל בעקבות השקת Reels, אשר צפויה להגיע ליותר מ-163 מיליון משתמשים עד 2028.

 

סרטוני וידאו קצרים מציעים הזדמנות מצוינת להגביר את נראות המותג וליצור אינטראקציה עם קהל רחב.

 

בהשוואה לסרטונים ארוכי צורה מסורתיים, סביר יותר שסרטוני וידאו קצרים יהפכו לוויראליים ויתרמו לתופעת מדיה חברתית חדשה.




הטרנספורמציה של שיווק משפיענים

 

מותגים משתפים פעולה יותר ויותר עם יוצרים מקוונים שמייצרים תוכן קצר וארוך שמושך מנויים לפלטפורמה שלהם.

 

יוטיוב הודיעה בשנה שעברה שהיא תחלוק 45% מההכנסות ממודעות שורטס עם היוצרים שלה (אם כי נתון זה הועמד באתגר).

 

ניכר כי התחרות המתמשכת בין ענקיות המדיה החברתית והמטמורפוזה של המדיה החברתית העניקו ערך גבוה יותר ליוצרים בודדים ותגמלו אותם בהתאם.

 

גופים החל מהבית הלבן ועד למותגי קוסמטיקה גדולים משתפים פעולה עם TikTokers, כוכבי אינסטגרם ויוצרי תוכן יומיומיים כדי לקדם את המותגים והמסרים שלהם.

 

הפופולריות המתמשכת של הפודקאסטים היא עדות נוספת למגמה זו.

 

ההתמדה של הפודקאסט

הפודקאסטים מדגים את אחד מהניסיונות הכושלים הרבים של משווקים לרתום טכנולוגיה חדשה בהצעת השירותים שלהם.

בדומה ל-TikTok ו-Instagram Reels, פודקאסטים מתאימים יותר למיתוג אישי וחשיפה בקנה מידה גדול מאשר טכניקות SEO קונבנציונליות.

 

עם זאת, מספר ההאזנות לפודקאסטים גדל בכמעט 30% מאז 2019 ונשאר משאב בעל ערך עבור יוצרי תוכן בודדים ושיתופי פעולה במותג.

 

מומלץ לשלב פודקאסטים באסטרטגיית מנהיגות החשיבה שלך בכל עת שניתן ולשתף פעולה עם פודקאסטים הפונים לקהל היעד שלך.



הכוח של פודקאסטים, התאמה אישית ונתונים בשנת 2023

פודקאסטים אולי לא מתאימים לכל מותג, אבל זה יכול להועיל מאוד למשפיענים, מנכ"לים ויוצרי תוכן שהמותג שלך משתף איתם פעולה.

 

החשיבות הגוברת של חוויות אישיות

למרות שציינו ש AI כטרנד שיווק התוכן המוביל של 2023, גם הערך של יוצרי התוכן עולה. מיזוג זה של אינטרסים מנוגדים אינו סותר; במקום זאת, הוא מדגיש את הביקוש הגובר למותגים בודדים ומובילי מחשבה.

פודקאסטים כמו ג'ו רוגן מושכים באופן עקבי יותר מאזינים מ-CNN.

 

מגמה זו מסמלת רצון עז לאותנטיות, כאשר אנשים פונים אל אנשים מהימנים להדרכה.

 

בניית אמון באמצעות מנהיגות מחשבתית ומיתוג אישי היא קריטית מתמיד.

 

שלבו יותר סיפורים ואמפתיה בכתיבה שלכם כדי ליצור חוויה אישית יותר ולהשיג חשיפה מוגברת.

 

משווקי תוכן זקוקים לנתונים יותר מתמיד

בעוד שפודקאסטים וסרטוני וידאו קצרים עשויים שלא להתאים ל-99% מהעסקים, מינוף הטכנולוגיה והתרכזות בתוכן מבוסס-נתונים הוא חיוני להצלחת השיווק הדיגיטלי ב-2023.

למידת מכונה הופכת את התהליך הזה לנגיש יותר מאי פעם.

 

השקיעו בתוכנות אמינות כמו SE Ranking, Semrush או Ahrefs כדי לקבל תובנות על המתחרים שלכם ולהישאר קדימה.

 

בנוסף, שדרוג מ-Universal Analytics ל-Google Analytics 4 יספק מידע מפורט יותר על מדדי חיפוש ואסטרטגיות חיוניים לשיפור מסעות הפרסום שלך.

 

שמירה על ניסיון וערך בדף היא חיונית

הטכנולוגיה מאפשרת קישוריות רבה יותר בין פלטפורמות אינטרנט, מה שהופך את זה חיוני ליצור משפכים חלקים וחוויות משתמש.

התפתחות מעניינת אחת בשנה האחרונה היא הופעתו של תוכן שניתן לקניות, המאפשר למשתמשים לרכוש מוצרים ישירות מסרטונים או בלוגים משובצים.

 

חידושים כמו אלה מפשטים המרות ומייעלים תהליכי המרת לידים.

 

שקול לשדרג למערכת CRM (ניהול קשרי לקוחות) מכובד ושילוב תוכן מגנט מוביל כגון ספרים אלקטרוניים, אינפוגרפיקה ומחקר כדי להגביר את המכירות.

 

הפוך את 2023 לשנה שבה אתה ממקסם את ערך התוכן שלך ומשיג החזר ROI משמעותי.

 

רשימת חיפוש SEO לשנת 2023 לכתיבת תוכן

עם מגמות מפתח מכוסות, בואו נתמקד באופטימיזציה של תוכן האתר שלך לשנת 2023, תוך התייחסות הן לתוכן הדף והן בבלוג.

 

ההמלצות הבאות מבוססות על מגמות שנצפו עם לקוחות ודירוגי אתרים לאורך השנה, הצפויות להישאר רלוונטיות לאורך 2023.

 

כדי להישאר מאורגנים, הנחו את הכותבים שלכם לשקול תחילה מידע SERP, ולאחר מכן עקבו אחר הדף מלמעלה למטה.



בצע אופטימיזציה של מחקר מילות מפתח

כאשר הנתונים היקרים ביותר מגיעים ממחקר מילות מפתח, מילות מפתח מהוות את עמוד השדרה של קידום אתרים.

 

כל המקצוענים בקידום אתרים מכירים בכך שמחקר מילות מפתח הוא השלב הראשוני ביצירת תוכן מותאם.

 

SEJ מציגה מאמרים רבים על ביצוע מחקר מילות מפתח, כך שלא נעמיק כאן לפרטים קיצוניים.

 

עם זאת, חברות SMB רבות עדיין מזניחות את מחקר מילות המפתח.

 

עבור אלה החדשים ב-SEO, זו טעות נפוצה, אבל אפילו אנשי מקצוע מנוסים ב-SEO מתעלמים לפעמים מהשלב המכריע הזה.

 

הזנחת מחקר מילות מפתח פירושה איבוד אחיזה בתוצאות החיפוש.




לקראת 2023, שקלו את המגמות הבאות של מחקר מילות מפתח:

 

התמקדו ב-80% מילות מפתח רחבות עד ו-20% מילות מפתח פופולריות

הבן את צרכי התוכן הרחב עד של השוק והקהל שלך, כיוון מילות מפתח ירוקות עד בהתאם.

שאפו לתוכן שנותן ערך מוסף ופותר בעיות של קוראים לשנים הבאות.

 

שים לב לביצועי מילות מפתח

אנו עוקבים אחר מילות מפתח של לקוחות באמצעות Semrush, ואם משהו אינו מספק את התוצאות הצפויות לאחר כשישה שבועות, אנו בוחנים את התוכן ואת כל מיקומי מילות המפתח.

 

לפעמים, שינוי קטן בתג כותרת יכול לשפר את הדירוג, בעוד שבפעמים אחרות, ייתכן שיהיה צורך בשיפוץ תוכן מלא.

 

זו הסיבה שחיוני לעקוב אחר ההתקדמות ולעדכן תוכן ישן יותר לאורך כל השנה.

 

אל תתעלם ממילות מפתח קשורות

כאשר אתה מסיים מחקר מילות מפתח ובוחר מילת מפתח עבור דף, הרכב רשימה של מילות מפתח קשורות לשימוש.

 

שילוב מילות מפתח קשורות מגדיל את הרלוונטיות של הנושא שלך, ומשדר אותות חזקים יותר לגבי מטרת הדף הן למנועי החיפוש והן למשתמשים.

 

בצע אופטימיזציה של תגי כותרת

דייוויד אוגילבי, הידוע כ"אבי הפרסום" ומייסד אוגילבי ומאתר, אמר פעם:

"בממוצע, פי חמישה אנשים קוראים את הכותרת מאשר קוראים את עותק הגוף. כשכתבת את הכותרת שלך, הוצאת 80 סנט מהדולר שלך".

 

למרות שאגילבי היה מפרסם מסורתי, העצות שלו עדיין רלוונטיות לשיווק מקוון מודרני.

 

תגי כותרת נשארים אות חזק למנועי החיפוש להבין את תוכן הדף.

 

בעת יצירת תגי כותרת, הם צריכים למשוך משתמשים ולעמוד בדרישות SEO, וזו הסיבה שמילת המפתח היעד חייבת להיכלל בכותרת.

 

באופן אידיאלי, מילת המפתח צריכה להיות ממוקמת סמוך לתחילת הכותרת, מכיוון שראיתי דירוגים משתנים על סמך סידור המילים בכותרות.

 

גורמים נוספים שיש לקחת בחשבון בעת יצירת תגי כותרת כוללים:

 

שמור את זה קצר

מקצועני קידום אתרים ממליצים בדרך כלל על תגי כותרת בין 50-60 תווים, מכיוון שגוגל בדרך כלל מקצצת כל דבר מעבר ל-60.

 

עם זאת, לאחר התנסות באורכים שונים, אנחנו ב OK מכוונים ל-40-50 תווים.

 

למרות שזה דורש יותר מאמץ מקופירייטרים, התוצאות שוות את זה.




שלבו מספרים

מחקר של Conductor מצא שכותרות שמציגות מספרים (כגון 47 טיפים לכתיבת תוכן) מקבלים 36% יותר קליקים.

 

השתמש בסוגריים או בסוגריים

HubSpot דיווחה ששימוש בסוגריים בכותרות מגדיל את שיעורי ההקלקה ב-38%.

 

בצע אופטימיזציה של תיאורי מטא

הנה כמה טיפים לאופטימיזציה של תיאורי מטא בשנת 2023:

שמור אותם קצרים יותר מ-150-160 התווים המוצעים

זה חשוב במיוחד עבור ניידים. ניסינו עם תיאורי מטא של 120-130 תווים וצפינו בשיעורי קליקים מוגברים עבור לקוחות שונים.

 

נוסחה שימושית היא הצהרת בעיה/פתרון, ואחריה קריאה לפעולה ושפה משכנעת.

 

כלול תמיד את מילות המפתח שלך במטא תיאורים

בעוד שגוגל מצהירה שלמטא-תיאורים אין ערך דירוג ישיר, יש להם השפעה עקיפה.

 

מילות מפתח היעד הופכות למודגשות בתיאורי מטא בעת חיפוש, ומאותתות לרלוונטיות למשתמשים ומשפיעות על שיעורי הקליקים, שמשפיעים בעקיפין על הדירוג.

 

למרות ש-Google עשויה להשתמש בתיאורי המטא שלך רק כ-30% מהזמן ולעתים קרובות מייצרת אותם באופן אוטומטי, עדיין מומלץ לספק תיאורי מטא ייחודיים לכל דף באתר שלך.

 

בצע אופטימיזציה של תגיות כותרת

תגיות כותרות הן נושאי משנה המחלקים טקסט ומספקים מבנה, יעיל במיוחד במאמרים רשימתיים שבהם כל חלק ממוספר מייצג את הנושא הבא.

רוב הקוראים גולשים בתוכן, ותגיות כותרות הן לרוב האלמנטים הראשונים שהם קוראים.

 

קוראים רוצים לדעת מה יש להם, ותגיות כותרת הופכות את המידע הזה לנגיש בקלות. תגי כותרות הם גם חיוניים לדירוג בקטעי קוד מוצגים.

 

אופטימיזציה של רכיבי תוכן בשנת 2023

 

נצלו יעד ומילות מפתח קשורות

ודאו שמילת המפתח הראשית שלך נכללת בתג כותרת אחד לפחות ומילות מפתח קשורות רלוונטיות משולבות באחרות.

 

הימנעו מעומס יתר של מילות מפתח

שלב מילות מפתח בצורה חלקה וטבעיות בתוכן שלך.

 

שמרו כותרות תמציתיות

כוון לא יותר משש מילים לכל כותרת, מכיוון שהקוראים יכולים להבין בקלות את הרעיון המרכזי.

 

שפר קישורים פנימיים ואופטימיזציה של תמונות

קישורים פנימיים הם חיוניים לקידום אתרים חזק, מכיוון שהם מציינים את הרלוונטיות והערך של דפים אחרים באתר שלך.

השתמש בקישורים פנימיים בצורה נבונה

שלבו אותם במקום שבו הקוראים ייהנו באמת ממידע נוסף.

 

השתמש בטקסט עוגן יעיל

השתמש בטקסט עוגן המכיל את מילת המפתח של הדף המקושר כדי לשלוח אותות חזקים למנועי החיפוש ולמשתמשים לגבי הערך של התוכן המקושר.

 

לגבי תמונות, מנועי החיפוש אינם יכולים לפרש תוכן חזותי (תמונות, קובצי PDF וכו'), ולכן טקסט "אלט" הוא חיוני. הנה כמה טיפים לשנת 2023:

 

הקצה כותרות ייחודיות וטקסט חלופי עם מילות מפתח יעד לכל תמונה

זה חשוב מכיוון שאנשים מחפשים יותר ממיליארד תמונות מדי יום, לפי גוגל. טקסט חלופי עם מילת מפתח נכונה יכול לעזור לך להתחבר למקורות תנועה חדשים.

 

השתמש בכתוביות תמונה באופן אסטרטגי

הוספת כיתובים לתמונות יכולה להגדיל את זמן הדף במעל 20%. השתמש במילות מפתח קשורות הרלוונטיות לתמונה והחל כתוביות נטוי כדי להבחין בין כיתובים לגוף הטקסט.

 

בצע אופטימיזציה של גוף התוכן

הנה כמה הצעות לאופטימיזציה של התוכן של כל דף או בלוג:

שקול מרחב 'פסיכולוגי'

הימנע ממשפטים ופסקאות ארוכים. תוכן קצר ותמציתי ידידותי יותר לקורא, במיוחד במכשירים ניידים.

 

התעלם מצפיפות מילות המפתח

התמקד בשימוש במילות מפתח יעד ומילות מפתח קשורות באופן אורגני בכל התוכן.

 

לגבי אורך

תוכן ארוך יותר הוא בדרך כלל טוב יותר. שאפו לפחות 500 מילים עבור דפי קטגוריה ומוצר ראשיים, 1,200 מילים עבור פוסטים בבלוג ו-2,000 מילים עבור מאמרים מעמיקים יותר.

 

שלב נקודות תבליטים ומודגשות/ נטוי

אלמנטים אלו מסמנים חשיבות הן לקוראים והן למנועי החיפוש.

 

השתמש ב-AI ביעילות

למד כיצד להפיק את המרב מכלי AI, כמו ChatGPT, כדי לשפר את זרימת העבודה, המחקר והאופטימיזציה של האתר שלך.

היזהר בעת שימוש בתוכן שנוצר בינה מלאכותית, מכיוון שמנועי חיפוש עשויים להתייחס אליו כספאם.

 

הפוך את הכתיבה שלך לאישית ואנושית

התאם אישית את התוכן שלך ושלבו חוויות אישיות כדי לשפר את ציון ה-E-A-T שלך (מומחיות, סמכות, אמינות).

 

השתמש ב-AI לעריכה וארגון

נצל כלי AI לעריכה וארגון התוכן שלך. AI יכול לעזור במשימות כמו צמצום תיאורי מטא או ייעול פוסטים בבלוג.

 

איזון AI עם מקוריות

יצירת איזון בין שימוש ב-AI כדי לייעל את הכתיבה שלך לבין שימור הקול הייחודי שלך הוא חיוני.

 

סיכום

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, האתגר של איזון שילוב AI עם שמירה על תוכן אותנטי ומקורי יהפוך ליותר ויותר חשוב.

 

בינה מלאכותית יכולה להיות כלי רב ערך לשיפור זרימת העבודה, תפיסת שגיאות וייעול תהליכים פנימיים. עם זאת, המפתח הוא למנף AI מבלי לוותר על יצירתיות ומגע אנושי.

 

שמירה על איזון בין אימוץ טכנולוגיה ושמירה על היכולות האתיות והיצירתיות שלנו תהיה חיונית בזמן שאנו מנווטים בנוף המתפתח הזה.

איך כלי יצירת בינה מלאכותית ישנו את הדרך שבה סוכנויות דיגיטליות יפעלו בעתיד הקרוב

כל התמונות במאמר זה הן תמונות AI מהאתר: www.discord.com

חיפוש

פופולארי

גלילה לראש העמוד

בואו

או שתתקשרו אלינו עכשיו: