מה גוגל אומר על השימוש בתמונות AI

מה גוגל אומר על השימוש בתמונות AI

מה גוגל אומר על ​​השימוש בתמונות AI 

גוגל דנה בשימוש בתמונות AI בדפי אינטרנט


בפודקאסט SEARCH של האלופים ליזי ססמן ג'ון מולר של גוגל, דנו בשימוש בקמפיינים ובאתרים של תמונות שנוצרו על ידי AI באתרי אינטרנט.

חלק מהדעות שלהם עשויות להיראות מפתיעות בהתחשב באופן שבו תוכן טקסט שנוצר על ידי AI מטופל על ידי Google..

ג'ון מולר הדגיש את המגבלות המובנות בטכנולוגיית מחולל התמונות שעובדת על בינה מלאכותית.

כיום, בעידן שבו כבר חברות מגייסות את העובדים שלהם לכתוב תכנים ולשווק ברשתות החברתיות על מנת לייצר תוכן איכותי ואמיתי בניגוד ל-AI , זה יכול להוות פתרון זול וטוב. 

תוכן שנוצר באופן אוטומטי

תוכן טקסט שנוצר באופן אוטומטי אסור לחיפוש בגוגל בהקשר של השימוש בו לצורך מניפולציה של תוצאות החיפוש.

ההנחיות של גוגל לגבי תוכן שנוצר אוטומטית קובעות:

"במקרים שבהם הכוונה היא לתמרן את דירוגי החיפוש ולא לעזור למשתמשים, גוגל עשויה לנקוט פעולות לגבי תוכן כזה."

ג'ון מולר קבע כי תוכן טקסט שנוצר בינה מלאכותית נחשב כספאם:

"עבורנו, טקסטים שנוצרו בבינה מלאכותית עדיין ייכללו בקטגוריה של תוכן שנוצר אוטומטית, וזה משהו שהיה לנו בהנחיות למנהלי אתרים כמעט מההתחלה.

החשד שלי הוא שאולי איכות התוכן קצת יותר טובה, אבל עבורנו זה עדיין תוכן שנוצר אוטומטית, וזה אומר שמבחינתנו זה עדיין בניגוד להנחיות למנהלי אתרים. 

אז אנחנו רואים בזה ספאם.

…אבל מבחינתנו, אם אנחנו רואים שמשהו נוצר אוטומטית, אז צוות הספאם יכול בהחלט לנקוט בפעולה בנושא זה."

ואולי כסימן לקצב המהיר של האבולוציה הטכנולוגית, ישנם אזורים אפורים בתוך האיסורים של גוגל על תוכן אוטומטי.

לדוגמה, שימוש בתרגום טקסט אוטומטי ליצירת תוכן , מנוגד להנחיות , למעט מקרים שבהם אדם סוקר ואוצר את התוכן.

בהנחיה שצוטטה לעיל בנושא תוכן שנוצר אוטומטית, תוכן מתורגם אוטומטי מגיע עם איסור בהצהרה הבאה:

"טקסט מתורגם על ידי כלי אוטומטי ללא בדיקה אנושית מנוגד לפרסום."

גוגל גם מאפשרת יצירה אוטומטית של תיאורי מטא , ככל הנראה מכיוון שתיאורי מטא אינם משמשים למטרות דירוג.

"עבור אתרים גדולים יותר מונעי מסד נתונים, כמו אגרגטורים של מוצרים, תיאורים בכתב יד יכולים להיות בלתי אפשריים. … יצירה פרוגרמטית של התיאורים יכולה להיות מתאימה ומעודדת."

לכן, גוגל לא אוסרת על כל תוכן AI, רק במצבים מסוימים.

מה גוגל חושב על תמונות AI

תמונות שנוצרו על ידי AI

בהתחשב בכך שתוכן שנוצר בינה מלאכותית עשוי להתאים לדירוג ב-Google Images, אפשר היה לחשוב שגם תמונות שנוצרו על ידי AI אסורות.

אבל ככל הנראה, זה לא המקרה.

ליזי ססמן וג'ון מולר שוחחו באופן היפותטי על שימוש בתוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית בגוגל והם היו די בסדר עם זה.

זה מה שאמרו: "ליזי ססמן: היי! אז רק כדי להדליק אותנו, אני יודעת שעשית הרבה עם DALL-E באתר Craiyon, וכל מיני מקומות כאלה כדי לקבל תמונות מהנות, ותהיתי מה היית אומר על שימוש ב-DALL-E כדי ליצור תמונות עבור האתר שלנו, Google Search Central, כדי לרענן את התמונות שלנו בכל האתר – מה היית אומר על זה?

ג'ון מולר: זה יהיה מהלך מרגש".

החלק היחיד שבו מולר מביע הסתייגות משימוש בבינה מלאכותית לתמונות הוא שהוא מתאר משהו שצריך להיות דבר ממשי, כמו צילום מסך.

מולר המשיך:

"אני חושב שהחלק המסובך יהיה אם אתה מציג צילומי מסך של דברים ספציפיים, ואתה מעביר את זה לתוך משהו שנוצר על ידי מכונה, אז אולי אתה לא בהכרח מקבל צילומי מסך אמיתיים.

ליזי ססמן: זה יכול ללכת לכיוון מעניין. אוקיי, אז האם היית עושה את זה?

ג'ון מולר: הייתי מנסה את זה. אני מתכוון…

ליזי ססמן: את לא רוצה להגיד לי לא?

ג'ון מולר: אני לא הולך להגיד "לא".

אין לי מושג איך זה ייראה. אולי זה ייראה ממש מגניב. או אולי לקראת ליל כל הקדושים, נוכל לעשות את זה."

DALL·E-2022-10-23-17.03.16-Creating-images-in-ai-on-the-moon-Dali-art

מגבלות של תוכן שנוצר בינה מלאכותית

ההסתייגות היחידה של ג'ון מולר לגבי תמונות בינה מלאכותית היא שהטכנולוגיה מבוססת על מערכי נתונים של תמונות, ולכן היכולת ליצור תמונה מוגבלת למה שנמצא בספריית התמונות שבה היא הוכשרה.

ליזי וג'ון המשיכו בדיון שלהם:

"אני חושב שאחד החלקים המסובכים בכל הכלים האלה הוא שהוא בונה ספריית תמונות ידועה.

ואם אין מספיק תמונות שם, אז כל מה שתשאלו ייצא די מעורפל.

"אז ניסיתי הרבה מונחי קידום אתרים בתוכנת AI, ורוב הזמן כשזה היה מזהה שזה משהו כמו "קידום אתרים", זה היה מראה לי גרף של, כמו, כמה תרשימי עמודות עם גרף קו שמתאר "זהו SEO."

זה כמו, "טוב, זה בערך כמו… זה…"ליזי ססמן: זה כמו הדעה שלך, בנאדם.

ג'ון מולר: כן. בְּדִיוּק."

תמונות AI כרגע בסדר?

ככל הנראה השימוש בתמונות AI בתוך אתר אינטרנט הוא בסדר.

למרות שתוכן טקסט שנוצר באופן אוטומטי אסור/מוגבל לדירוג בחיפוש Google, למרבה ההפתעה לא דובר על איסור או אזהרה דומים לגבי תמונות שנוצרו בינה מלאכותית ודירוג ב-Google Images.

 השאלה הגדולה אם משרד פרסום מוערך, כן יחיל זאת על הקמפיינים שלו ושל לקוחותיו. 

כל התמונות במאמר זה הן תמונות AI מהאתר: https://openai.com/dall-e-2/

חיפוש

פופולארי

גלילה לראש העמוד

בואו

או שתתקשרו אלינו עכשיו: